jeudi 9 septembre 2010

Creative space
Travail en cours

Dans la famille des coquillages, voici un oursin bernique... Ce sera ma première bague!


In my shell collection, here is a kind of barnacle-urchin...It's going to be my first ring!

More creative spaces at Kootoyoo's blog

8 commentaires:

  1. It looks beautiful already! Looking forward to see the finished ring :)

    RépondreSupprimer
  2. Beautiful! I think it's gonna be a masterpiece! ;)

    RépondreSupprimer
  3. That will look amazing. Very creative and unique. You seem to have a very good eye for finding wonderful treasures. x

    RépondreSupprimer
  4. I love the clean and feminine look! This will make a lovely ring. It is so pretty.

    RépondreSupprimer
  5. Couldn't think of anything more perfect for a ring than a silver barnacle!

    RépondreSupprimer
  6. mmmmmmmh :) jolie !
    et tu vas la mettre à la vente... ou il y aura des p'tites soeurs ?
    je ne porte que de l'argent/couleur argent et j'avoue que j'adore tes "coques" toutes en finessse...

    RépondreSupprimer

J'adore lire vos commentaires, merci!
I love reading your comments, thank you!