mercredi 3 octobre 2012

Boucles d'oreille au Comptoir des créateurs
New earrings at the local shop



Voici les photos en avant-première des boucles d'oreille désormais disponibles au Comptoir des créateurs à Saint-Nazaire (9 rue de la Paix et des Arts, horaires dans la colonne de droite)


Here are the earrings I've brought this morning to my local Arts and Crafts shop in my home town.



Below I've also made the Maat earrings to list in my Etsy shop, I'm in love with those antique pressed glass pyramidal beads . They have a rich metallic color with green, gold, black and pink... 

Ci-dessous, des boucles d'oreille que j'ai également faites pour ma boutique Etsy. J'adore ces perles anciennes en verre pressé en forme de pyramide. Elles ont des reflets métalliques uniques qui vont du noir au rose en passant par le vert et le doré, j'adore...


and these last were already listed in my etsy shop
et ces dernières sont aussi dans ma boutique Etsy

Boucles d'oreille Solaris - métal plié - perles anciennes en verre noir



7 commentaires:

  1. Your style is so evident in all the gorgeous earrings. They're beautiful!

    RépondreSupprimer
  2. Love those black, glass, clover styled beads, so elegant. The bronze earrings are really beautiful.

    RépondreSupprimer
  3. Such beautiful work, Lucie! I love the Maat earrings.

    RépondreSupprimer
  4. beautiful work, love the 4. especially!

    RépondreSupprimer
  5. I'm impressed with your beautiful creations, Lucie. I don't know which one I prefer--they are all gorgeous!

    RépondreSupprimer
  6. I would recognize your style everywhere when I would run into a jewelry store. I am sure they sell very well ! Great work !

    RépondreSupprimer
  7. You have been busy! All gorgeous Lucie but I particularly like the fourth ones too.

    RépondreSupprimer

J'adore lire vos commentaires, merci!
I love reading your comments, thank you!